InSPORTline Cerc Hula Hoop inSPORTline 110 cm

159,00 RON

Cerc Hula Hoop inSPORTline 110 cm, iti ofera numeroase beneficii, care iti pot arata importanta unui antrenament sau a unor exercitii regulate. Hula Hoop iti ofera pe langa un metabolism rapid, si o silueta de invidiat. Poti executa si pasi de dans in timpul exercitiilor.Intr-un simplu antrenament de 30 minute vei arde cu Hula Hoop circa 200 de kilocalorii.

In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 6858IN Ai nevoie de ajutor? 0728709900
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Cerc Hula Hoop inSPORTline 110 cm

Te-ai gandit vre-o data ca iti poti tonifia muschii si ca poti sa slabesti cu cercurile Hula Hoop? Acestea iti ofera numeroase beneficii,care iti pot arata importanta unui antrenament sau a unor exercitii regulate. Hula Hoop iti ofera pe langa un metabolism rapid,si o silueta de invidiat. Nu este deloc greu,chiar e distractiv! Poti executa si pasi de dans in timpul exercitiilor. Intr-un simplu antrenament de 30 minute vei arde cu Hula Hoop circa 200 de kilocalorii.

    diametru cerc 110 cm
    greutatea 1,450 g.

Te-ai gandit vreodata ca iti poti tonifia muschii si ca poti slabi cu cercurile Hula Hoop? Acestea iti ofera numeroase beneficii, care iti pot arata importanta unui antrenament sau a unor exercitii sportive regulate. Hula Hoop iti ofera, pe langa un metabolism rapid, si o silueta de invidiat. Nu este greu deloc, este chiar distractiv! Poti executa si pasi de dans in timpul exercitiilor...

Este foarte important sa stii ce parte a corpului vrei sa iti lucrezi, pentru a-ti alege cercul potrivit.

Spre exemplu, daca vrei o talie subtire, un cerc mai mic s-ar potrivi cerintelor tale pentru ca, pentru a-l roti, este nevoie de mai mult efort decat cu unul de dimensiuni mai mari.

Cercurile mari sunt folosite mai mult pentru distractie, sunt mai usor de folosit si nu antreneaza muschii asa cum ar trebui.

Tonifierea bratelor

Pentru a-ti lucra bratele si pieptul ai nevoie de un cerc mic sau mediu pe care sa il rotesti in forme precise, crescand treptat intensitatea exercitiilor.

Durata trebuie sa fie minimum de cinci minute in cadrul unei sedinte.

In timp ce rotesti cercul Hula Hoop, nu iti antrenezi numai muschii mainilor, ci si pe cei ai abdomenului.

Solduri perfecte

Plaseaza cercul in jurul taliei si incepe exercitiile circulare, marind viteza treptat.

Fiecare etapa trebuie parcursa cel putin patru minute. Daca alegi trei trepte de viteza, ai de rotit cercul minimum 16 minute cumulate.

Picioare bine-lucrate

Intinde-te pe podea, ridica un  picior, alege zona pe care vei pozitiona cercul (glezna sau genunchi) si incepe invartitul, crescand intensitatea dupa minimum trei minute. Fa acelasi lucru si cu celalalt picior.

Talie de viespe

Pentru ca talia subtire a femeilor a fost intotdeauna un punct de atractie pentru sexul opus trebuie lucrata si intretinuta cu multa grija.

Scrie un review


Suport clienti L-V 9.00-17.00

0728709900 office@caruciorcopii.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!